Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Jednou to přijít muselo, a stalo se to včera. Já věděl že to přijde, můj první host, který je nespokojen s mou prací. Ano, bylo už pár lidí, kteří si všimli, že jsem udělal nějakou chybu, například pán, který chtěl na jistou elektrotechnickou firmu napsat fakturu a já na fakturu zadal českou místo slovenské pobočky. Upozornil mne a já to okamžitě napravil, nikde žádný velký problém. Ne však ten, o kterém se chystám psát.
Pokusím se vyhnout veškerým nadávkám, které v sobě mám na tohoto cholerika. Ale to, že je ten chlap prostě hovado, si neodpustím. Fajn, udělal jsem chybu, ale nic co by se nedalo napravit.. No abych to vysvětlil. Tenhle "člověk" je v hotelu ubytován už pár měsíců s tím, že neví kdy přesně bude odjíždět a včera se najednou rozhodl, že poeltí zpět do Holandska a v pátek se vrátí a že chce honem rychle platit a nachystat fakturu, že mu letadlo letí asi za dvě hodiny a že si jde zabalit. Tak mu říkám, že není problém a že jak přijde zabalen, faktury budou nachystány. Jenže on problém vznikl, nešlo zkrátit ubytování jednoduše, dalo se to udělat jen těžší cestou, ale povedlo se to, bohužel až v té době, kdy přišel zpět na recepci. A jelikož jsem se snažil podle hesla náš zákazník náš pán, tak se ho radši ptám, s tím, že mi říkal, že bude ubytování platit firemní kartou. Tak se pro jistotu ptám, několikrát, zda chce JEN ubytování na firemní kartu. Na což už se začal vztekat, že chce jen to zas.... ubytování na firemní kartu. Tak mu říkám ok, že vytisknu fakturu na ubytování a on že ne, že chce platit nejdříve to ostatní, nejdříve minibary. Tak já, v domnění, že do minibarů chce i praní prádla započítat, jsem tak udělal a nechal ho zaplatit jeho vlastní kartou přes 1500 kč. Se vším souhlasil a v momentu, kdy se to zaplatilo si přečetl fakturu, začal mi nadávat do .. no spousty věcí, polovině nadávek jsem mu v té jeho hatmatilce nerozuměl, a že jak mu ty peníze vrátím, že to chtěl na firmu. Přitom, když jsem se ho ptal, zda na firmu chce jen ubytování mi řekl, že ano, že jen to.. A dobrých 10 minut mi, a i pak účetní a šéfové sprostě nadával a že jakej já jsem debil a podobně, že znovu jak mu to vrátím a pak se otočil, nechal nezaplacené ubytování, že se v pátek vrátí, jinak mu uletí letadlo. Upřímně jsem si přál, aby se tak stalo.
Dobře, uznávám, taky jsem udělal chybu, ale jak jsem řekl sám, i jak mi bylo řečeno, žádnou, co by nešla během mintuy vyřešit. Peníze jsem mu mohl vrátit fyzicky, popřípadně bankovním převodem a za těch 10 minut nadávek mohlo být vše vyřešeno a on by to svoje letadlo stihnul i tak. Bylo mi pak z toho ale dost na nic, ale upřímně, kdyby se ten hulvát uklidnil, nebyl by fakt žádný problém. Naštěstí máme údaje o jeho firemní kartě, takže o peníze se nepřijde. Bylo mi pak ještě řečeno, že nejsem první s kým se hádal a koho posílal do jeho vlastního bydliště, protože nevěřím tomu, že by takovýhle člověk pocházel odněkud jinuď než z prdele, kvůli drobnostem. Asi jsem si měl všimnout už dříve, jak arogantní je to člověk, když po mě chtěl čisté ručníky, že u něj pokojské neuklízí (a co mají dělat, když si pověsí na dveře visačku nerušit) a na mou odpověď, že bychom měli určitě nějaké ručníky na hotelu mít na mne vyjel s tím, že nějak ručníky mít musíme.
Naštěstí v pátek směnu nemám, nestojím o to být ve styku s takovouhle osobou a až ho potkám příště, aspoň vím, že se mu ničím nezavděčím a tím pádem pro něj nemám dělat nic extra..
RE: První nespokojený host | epona | 26. 08. 2015 - 07:03 |
RE(2x): První nespokojený host | lorgenus | 31. 08. 2015 - 18:41 |
RE: První nespokojený host | tlapka | 26. 08. 2015 - 09:21 |
RE(2x): První nespokojený host | lorgenus | 31. 08. 2015 - 18:43 |